דף הבית > Standard Categories > מערכות איכות ובטיחות במזון

מערכות איכות ובטיחות במזון

כל התקנים במערכות איכות ובטיחות במזון

ISO 22000

מערכת לניהול בטיחות מזון
ת"י ISO 22000 (מהדורה 2018) הינו תקן מערכות ניהול בטיחות מזון, הנקבע על ידי הארגון הבין-לאומי לתקינה. מומלץ להטמיע בתהליך ההסמכה גם את מערכת לניהול איכות בארגון - תקן ISO 9001 ליצירת ניהול אפקטיבי בארגון.

ISO 22000 FSSC

מערכת לניהול בטיחות מזון
תקן ISO 22000 FSSC הינו תקן מזון מורחב, העוסק בבטיחות המוצר וביטחון והונאה במזון. התקן הינו תוספת של תקן ISO 22000 המאחד בבסיסו את דרישות תקן ISO 9001 הידוע והטמעת תכנית בטיחות מזון על פי HACCP. ISO 22000 FSSC מכוון בעיקר לארגונים המעוניינים לייצא לצפון אמריקה ואירופה, כאשר אחד היתרונות הינו שהתקן מוכר על ידי הארגון העולמי לבטיחות מזון GFSI.

HACCP

מערכת לניהול בטיחות מזון
HACCP הינה מערכת ניהול משולבת בטיחות מזון ואיכות, מערכת להערכת סיכונים המאפשרת לארגן ולנתח את תהליכי ייצור המזון ולבדוק את נקודות הסיכון בתהליך הייצור, אשר קיים בהן חשש להוות נזק למשתמש הסופי.

HACCP וטרינרי

לניהול מערכת בטיחות מזון במפעלים מן החי
Haccp וטרינרי, היא מערכת המבוססת על עקרונות תקן Haccp למזון. בשונה ממערכת Haccp למזון המפוקחת ע"י משרד הבריאות, מערכת ה- Haccp הוטרינרי מיועדת למשחטות ונמצאת באחריותה של היחידה לפיקוח מוצרים מן החי של משרד החקלאות.

ISO 9001

מערכת לניהול איכות במזון
ISO 9001:2015 (איזו 9001) הינו תקן בינלאומי לניהול איכות, המסייע בניהול וארגון של כלל מחלקות החברה במטרה להבטיח את איכות תהליכי הארגון על כלל היבטיו. חברות המזון שמחזיקות בתקן זה משפרות את הישגיהן ומייעלות את מחלקות החברה בהשגת הצלחה מתמדת.

BRC – British Retail Consortium

תקן לבטיחות מזון
תקן BRC נכתב בכדי למלא אחר דרישות החוק לבטיחות מזון באנגליה. BRC שונה מתקנים אחרים הן בהתייחסות למוצרים הן בתפישת האחריות של היצרן כלפי הצרכן. היצרנים חייבים לפעול בכל המישורים בשביל למנוע כשלים בשלבי העבודה השונים, ובכך להבטיח את הבטיחות של מוצרי מזון.

BRC IOP

תקן לניהול איכות במזון
תקן BRC IOP הינו תקן בינלאומי ייעודי למפעלי אריזות למזון. התקן מתייחס הן לאריזות הבאות במגע ישיר עם מזון, והן לאלו המיועדות לאריזה שניונית (חיצונית) של מזון וכולל דרישות ספציפיות עבור שני הסוגים. תקן זה נחשב במקומות רבים ל-State of the art של תקני איכות ובטיחות מוצר בענף.
טופס תחתון

מעוניינים לקבל ייעוץ להטמעת תקן
מערכות איכות ובטיחות במזון - ?

מלאו פרטים או צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!
  • טלפון

    037176264

  • מרדכי רוז'נסקי 18 כניסה ב',
    א.ת חדש ראשון לציון

  • א' - ה'
    08:00-17:00